Skumt

Shit, jag drömde skummaste drömmarna i natt. Jag drömde typ att jag var gravid och att jag hade värsta ångesten över det. Barnet växte typ jättefort i magen också så jag blev typ större och större för varje timme. Sen var Anna med på nåt hörn och jag frågade hur jag skulle lösa situationen, men hon bara satt och åt ostbågar som hade såna där maltesers inuti sig hahaha. It was weird.

Anywho! Idag har jag mindre huvudvärk än igår (det kändes seriöst som att huvudet skulle explodera) så jag ska träffa Anna i stan. Ska först skälla på henne för att hon inte gav mig nån support när jag var gravid och behövde det :P sen ska vi gå runt lite och shoppa. It's gonn be sweet!

Ttyl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0