See heaven's got a plan for you

Hey y'all!

I natt sov jag 13 h så jag känner mig lagom seg idag. Igår jobbade jag från 7-15 och efter det satt jag i bilkö i 2.5 h... Det var lätt bland det jobbigaste jag har gjort haha. Fast det gick ändå rätt fort för jag pratade i telefon (!) och hade på hög musik i bilen så det var nice :)

Efteråt träffade jag S-L och vi kollade gamla bilder och pratade och hade det trevligt! Tänkte dela med mig av några här :D



 
So young, but still pretty (A) haha. Nu när jag ser sista bilden tycker jag att S-L borde köra dip dye och ha blekta toppar!
 
Nu ska jag fortsätta tvätta och fixa mitt rum. Ttyl!

Kommentarer
Postat av: s-l

hög musik när man kör is the shiiit :D
och fan va snygga vi var.... ja skulle vilja stanna tiden där o se ut sådär forever prime time!! eller inte den i mitten xd men vi var roliga förut :D hahaha gjorde så pinsamma saker: D

2012-09-01 @ 14:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0