Karaoke night

När man inte uppdaterat bloggen på ett tag så känns det nästan som när man träffar en vän som man inte träffat på länge - man vet liksom inte vad man ska börja med att berätta! I veckan har jag jobbat på som vanligt och under helgen har det hänt rätt mycket random, men roliga saker.

Igår var jag på Tiger med mamma och några vänner till familjen och åt middag. Sen kom Anna och vi satt och uppdaterade varandra om vad som har hänt sen sist. It was fun as always :) Mitchell kom förbi en stund senare, men stannade bara kort för han ogillar verkligen Tiger haha.

Det känns typ som att jag inte har sovit på hela helgen och jag är typ utmattad och det syns verkligen på mina ögon. Men jag behöver bara några nätters sömn så mår jag bra igen :D

Man ser mina rödsprängda ögon litegrann på den här bilden, men som ni ser var jag glad ändå :P 
 
Maybe I should sleep.... Åh det vore najs. Ska upp kl. 5 imorrn så om jag lägger mig nu får jag perfekt mängd sömn!
 
Goodnight peeps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0