Insomnia sucks

Har försökt sova i typ tre timmar men det går bara inte. Det värsta som finns är när man bara ligger i sängen och räknar ner minuterna tills man måste gå upp.

Så istället för att plåga mig själv bestämde jag mig för att göra nåt tills jag är jättetrött. Guess what I'm doing? Watching Jersey Shore ofc!

 
Btw, vem är tjejen mellan Snooki och han den där snälla killen som är lite playig (inte Sam)? Henne har jag aldrig sett förut :O
 
Okay, nu är reklampausen slut, gotta get back!

Kommentarer
Postat av: s-l

det är angelina ;)

Svar: oh ok hon kan inte ha varit med i serien speciellt länge :O
Som

2012-09-07 @ 12:12:18
Postat av: Anna

Nej alla hatade ju henne! It was awesome! Hon typ cock blocked ppl and stuff so they hated her :D Hon försvann efter första säsongen :)

2012-09-21 @ 22:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0