Fun weekend

Har haft en rätt så händelserik helg, vilket har varit jättekul! I fredags jobbade jag 7-15 och efter det åkte jag hem till Mitchell och vi bestämde oss för att ha en spontan utgång. Vi gick till Sommar och väl där träffade vi på flera andra, bland annat Faduma och hennes crew which was really fun :D Vårt gäng körde typ dancebattlering och sen kändes det som att alla på hiphop golvet joined in XD so much fun!

På lördagen träffade jag Maja och vi åt sushi på ett nytt sushiställe på Kungsgatan. Det var väldigt mysigt :) Sen när vi skulle åka hem hände hemskaste ever! Jag skulle skjutsa hem henne till Tullinge (hade bilen med mig till Mitchell) och jag fick motorstopp på avfarten :O nåt var fel på bilen och jag stod rätt konstigt så alla kollade snett på mig :( jag är inte bra på att hantera stressiga situationer haha. Som tur var kom pappa med andra bilen och allt löste sig :)

Idag jobbade jag lite på Karlaplan och efter det träffade jag S-L och vi gjorde home made sushi. It was deliiiiisch. Båda hamnade dock i matkoma efteråt och vi blev allmänt sega :( men det var jättetrevligt!

Nu är jag jättetrött haha och har massa saker att fixa :( don't want to.......

Gosta do it!

Kommentarer
Postat av: s

haha jo man tackar matkoma :D

2012-09-09 @ 20:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0