Filling in

Idag skulle jag och S-L egentligen ha gått på promenad på förmiddagen, men jag fick ett sms från jobbet runt 9 där de akut behövde någon som kunde hjälpa till i några timmar. Så jag jobbade från 11-15 idag, which is okay.

Jag är lite fundersam över hur jag ska göra med allt. Just nu (eller har typ varit det länge) är jag inne i en period där jag är osäker på vad jag vill göra i mitt liv. Jag har blivit erbjuden en tjänst på Oriflame, men de vill att jag jobbar där länge. Min plan var ju att börja plugga till våren, men då kan jag ju inte jobba heltid samtidigt.

On the other hand så vet jag inte ens vad jag vill plugga... God it's so frustrating! Jag vet dock att jag vill börja plugga och att jag vill göra det nu så jag är färdig innan jag är 25.

Samtidigt vill jag ha pengar.... :(:(:(

Ah well, I guess time will tell what's best for me :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0