Sick at home or homesick

Idag har jag varit hemma från jobbet igen och det känns faktiskt lite skönt. Jag mår mycket bättre idag, men igår hade jag feber så det kändes som ett smart drag att stanna hemma. Det roligaste var när Mitchell sa att jag inte gick till jobbet för att en viss person inte var där XD hahaha yeah I am that desperate!

Men nej jag är sjuk på riktigt :) (yes jag känner att jag måste justify myself XD) men eftersom jag mår bättre ska jag försöka få lite saker gjorda idag.

- Ska städa mitt rum (före- och efterbilder kommer).
- Kolla upp utbildningar till våren.
- Kolla upp dansutbildningar (yes, jag vill börja dansa!)
- Anmäla mig till konstkurser.
- Börja med mitt hemliga projekt (oooh so secretive!).

Så allt detta ska jag hinna göra idag! Ska också hjälpa mamma med hennes kurs i hygienkontroll. Hon har fått i uppgift att gå igenom en powerpoint via nätet och sen göra ett prov på jobbet. Så jag hjälper henne att läsa och förklara lite utförligare, för den där PP'n är sämst och använder komplicerade ord. Hur ska min mamma veta vad ett enzym är??

Anywho, busy day! I like it :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0