Sail

Igår blev det en spontanutgång med Anna och Mitchell. Vi gick till Vardagsrummet och hoppades att musiken skulle vara lika bra som sist vi var där, men nooo. Det var typ lite segt, men vi var på bra humör så det var kul ändå!

Roliga/Random saker som hände:

- En kille kom fram till mig och Anna och började kommentera Annas tröja och sa att den var jättecool och fin. Sen kollade han på mig och sa "Din var inte lika cool" och så gick han bara XD wtf?? Det var skumt! Kläderna som jag hade på mig var Annas så hon fick både ris och ros :P
- En drunk guy försökte dansa med Anna, men när vi totalignorerade honom blev han typ lite sur och frågade om vi var lesbiska XD Då la jag armen runt Anna och stirrade honom i ögonen och sa "ja", helt seriöst :D I think he fell for it för han gick därifrån ^^

Imorrn ska jag jobba, yaaaay.... Fett trött! Måste lägga mig tidigt ikväll.

Ciiaaao!
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0