Working 9 to 5

...or more like 7-15!

Första arbetsdagen gick rätt bra (dock kom jag försent det första jag gjorde, men det var faktiskt inte mitt fel) och det var inte alls speciellt svårt once I got the hang of it :). Rätt enformigt arbete framför rullbandet och det gav mig tillfälle att tänka väldigt mycket (both good and bad), så imorgon när jag jobbar tar jag nog med mig min ipod!

Mina händer luktar jättegott efter arbetsdagen (fick paketera parfym) så det är en trevlig omväxling från att ha jobbat med disk XD

Nu känner jag mig rätt så trött så jag funderar på att kolla på en film and chill! Vet dock inte vilken jag ska kolla på... Jag får kolla runt lite och se vad som finns :)

Ciaaaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0