Viktigt uppdrag

Idag ska jag försöka fixa en grej som pappa har bett mig göra för länge sen. Jag ska försöka sälja ett vitrinskåp som mamma och pappa hade i sitt sovrum. Vi gjorde ju om hemma så det innebär att massa saker har fått försvinna. And OH, I forgot! Ingen har sett mitt nya rum än :O Jag tänkte inreda färdigt och sen tar jag bilder och sen lägger jag upp dom här!

But back to the vitrinskåp. Hmm jag undrar vad man kan få för en sån? Jag får kolla runt lite på blocket och så för att se vad andra tar, för våran är faktiskt fin. Måste kanske städa den lite först....




Det är seriöst stökigt hos oss just nu... Okej, mitt andra viktiga uppdrag blir att städa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0