I'm more than just an option...

...hey hey hey!

Jag är jättetrött, men kan inte sova :( så jag sitter och lyssnar på drake. Det känns verkligen som att Drake förstår mig för jag känner typ att alla hans låtar talar till mig haha. Den här låten är typ lite ovanlig för i den här är han positiv och jag känner att jag behöver lite positiv energi just nu :).

Idag hände nåt skumt faktiskt. Eller lite ovanligt I guess. Det var en liten pojke på gården där jag bor som frågade varför jag hade "ching chong" ögon XD vad svarar man på det? :O Det händer jättesällan att folk kommenterar på min etnicitet att jag ibland glömmer bort att jag ser asiatisk ut. När jag var yngre tyckte jag att det var jättejobbigt om någon antydde att jag såg asiatisk ut, men nu tycker jag faktiskt att det är kul! Nu känns det typ som en komplimang (kanske inte att man har chingchong ögon, men you get the point...) :D I'm here, I'm asian, deal with it!


The two asians! (Jag och Anna alltså, Mitchell gör inte asian pose)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0