Happy Monday

Idag tog jag bilen och hämtade upp S-L och vi åkte till Skärholmen. Tanken var att jag skulle köpa nitar, men dom fanns inte på Panduro så det får bli att leta inne på Punkt Shop senare. Vi gick runt lite och sen fikade vi och catchade up vilket var jättetrevligt :D det känns som att det var länge sen vi gjorde det så det var välbehövligt!

Imorgon börjar jag jobba kl. 7 så det är bäst att jag går och lägger mig. Det lär dock bli svårt med min hosta :( hoppas den försvinner under natten!

Jag fick förresten ett roligt mejl idag :):) Såg det precis nu och jag är inte helt säker på hur jag ska göra med det. Jag får fundera lite men jag har sagt till mig själv att jag måste sluta vara rädd och våga göra saker.

Anywho, more on that later! ;)

Här får ni en sneak peak på mitt rum!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0